Pages

Sunday 16 December 2012

:)

                                                       Assalamualaikum,



waaahh!!makin rajin saya mengupdate .harini saya nak taip pasal cinta lagi la.hihiihi .haritu saya beli buku untuk sem 2, baca . baca . baca . terjumpa pulak tajuk ni * 76% remaja mengetahui pasal seks* . waah!besarnya angka ! kalian mesti pernah mendengar kata-kata ini  ''Tidak salah untuk mengetahui mengenainya,ini menunjukkan hormon kamu berfungsi ! " .Mempunyai keinginan seksual itu adalah normal tetapi ini tidak bermaksud kita harus melakukannya sebelum masanya . jika kita selidik,remaja lebih mengetahui perkara ni daripada internet , bukan? saya nak kongsi pasal benda lain,tapi lain pulak yang dicerita :p

********************************************************************************
Mencari jejaka idaman 
Ia lebih daripada sekadar wajah tampan ataupun senyuman memikat untuk menjadi suami atau teman lelaki yang baik.
Kamu tahu dialah yang sesuai buat kamu apabila :

->Dia menghormati kamu dan perasaan kamu.
->Dia berkomunikasi dengan kamu.
->Dia mementingkan keluarga dan rakan kamu.
->Dia menyokong impian dan matlamat hidup kamu.
->Dia menunjukkan tanggungjawabnya terhadap perhubungan kamu.

(daripada buku *tentang gadis*)
*********************************************************************************

ini sahaja yang saya nak kongsi. hihi . sikit aja pun.

 salam sayang <3

No comments:

Post a Comment