Pages

Friday 28 December 2012

Post -.-

Assalamualaikum,

Alhamdulillah,ada juga masa untuk update sebelum masuk tahun baru.yeaaa !! cuti dah nak habis.dalam kepala ni asyik fikir pasal tugasan yang entah tarikh berapa nak lengkapnya.saya ingat cuti ini,untuk cuti. tapi ticher start bagi tugas, saya orang pertama terkejut . *eeeee,tak baik la* .disebabkan saya lapar,dan perut pon sudah dilapik dengan bantal, *bantal memang penebat tegar laaah!* saya kena taip laju-laju .minggu lepas saya baca satu buku ni,kisah pasal elektrik. habis sahaja baca , terus terjun dari katil dan terus soal google . search, (bagaimana tenaga elektrik terhasil)  .kodek . kodek . kodek . sampai urat jari bersimpul-simpul *tipu* baru jumpa ! nasib jumpa,kalau tak *off wifi. tiduuur -.-* . Nahh !. Menghasilkan Tenaga Elektrik . baca yaa.hihi,suka bagi gaya suprise.

#gambar untuk tatapaan.wkwkwkwk#
@majlis nikah with sepupu ^^ gambar 2 minggu lepas.tapi baru post tadi. tengok gambar ni,teringat pula masa ni makan roti canai.makin lapar -.-
Kebanyakan gambar kami ditangkap oleh photographer professional Hazrin Hashim . Terima kasih :)


Assalamualaikum :)
                                                         

No comments:

Post a Comment